Monday, December 15, 2008

...movie again???...


hurm... masuk kali nih da 3x aku g tgk wyg dgn kdr kekerapan yg tinggi. sblm nih mmg jarang2 kuar ngan kawan2. so memandangkan da tggl around smggu je lgik kat sini aku akn habiskn masa dgn org keliling aku..


tadi aku, fieza n ajiem g MBO. letih mmg letih tp pegi jgk la. wyg kol 8.15. aku mcm biasa r, sblm msuk tu aku akn carik mknn dulu. MBO de jual mknn angin jer. so aku beralih ke cine***(ape ntah) tok bli another sausage bun. ngapp ngapp then msuk. ajiem mengusha line. mcm biasa die akan duduk kt sblh pompuan. aku suh die msuk dulu die xnk,nk jgk msuk last. sbb nk dok tepi pompuan.. haha gelenya sunggoh mamat nih.. :P akhirnya bjaya jgkla dia dok tepi pompuan tu.
asyik dok usha pompuan jer dr stat parking smpai la da nk blk. haha jgn mrh eh ajiem.. 0-0 . (",)


dok pot..pet.. dari tadi. lupe nk btau citer ape km tgk. km tgk citer cicakman 2. bagi aku boleh la thn citer tu. at least filem msia skrg nih xde la dok kt tangkuk lama lgik. da advanced skit da.









No comments: