Sunday, December 14, 2008

...movie week..

...Twilight...
semalam aku n nadia busan2... actually a day before da plan sama fieza n nadia tok tgk wayang mlm jumaat tu. then ajie lak xleh join.so di postpone kan kpda pg sabtu tu. then fieza lak cancel..
aku pon da mls nk pegi sbnrnya.tapi memikirkan edward... arghhhh xbley jadik. aku kn g jgk ari nih. smlm da cek kt cinemaonline. citer tu ade kol 11.45pagi jer kt MBO. kol 11 da terhegeh2 gerak dr umah.. smpai,bli tiket then perot lapo... nadia dok ngidam burger da berkurun. tp xde lak jual burger kt situ. so aku ngan dia ngapp sausage bun jer la.
mvee pon bermula...adehhh rupa2nya btol la citer nih yg aku donlod ari tu.tp disebabkn aku tgk intro die ade spesis plduk rusa kijang gitu, so aku ingt da slh dnlod cter. dgn sng ati aku mndelete tros. aiyo pnya lama aku tggu dnlod hbs. g delete lak gara2 ingt salah citer. huhu
xpela..nk bt cmne.lps nih dnlod blk.hehe ati aku da stat cair. mata dia lawa beb. da lm aku ushar mamat tu.since harry potter lgik. hurmm... besh nyer bercinta atas pokok... xgayat lak hhahaha.
da abih mvee,km berangkat ke jusco. konon nk bli ape ntah. last2 skali bnda yg nk bli x terbeli pon. tp duit abih gitu gak. haish.. pape pon aku nk kn smbg hbskn buku log nih.. 5 days to go.. sabau je la..huhu :)

No comments: