Sunday, March 29, 2009

...oh abang...


tetibe je rasa nk tulis psl abg aku sorg tu. ahaha smlm dah karang ayat tok entry ini dlm otak. tapi suda mls mahu recall sbb mcm pnjg lak.


tapi skrg aku mahu statekan disini.. aku $AYANG abg aku $angat2 . dr dulu smpai skrg. ahaha


p/s: tiap2 bln bg aku $$$ mcm smlm kan bagosss..wakaka :P
*ckp dgn simbol $$ di mata yg mmbulat* .

aku hanyalah seorang insan yg tgh pokai, terperap dirumah demi berjimat, segan nk mntak $$ dkt sesape, akibatnya... sgt hepi n xcited bila ada insan yg sudi menghulurkn $$$. oh! TQVM :P
habis laa duit tu nnt klu aku jejak bakery mart.

sdg berusaha mengumpol $$ untuk memiliki bnda di bawah :



...berusaha tok ini...



...yg nih xpyh berusaha.hak milik kekal sjk lahir lgik... :P

2 comments:

emmydahliana said...

boleh sy berkenalan ngn abg awk x? ^_^
hahahahhh

Nadiela said...

ahahaaha boleh2. :P