Sunday, March 29, 2009

...current interest...





dgr kata smlm malaysia ranking ke-7 bdasarkn bilangn org yg supot dlm earth hour. klu xsilap dgr la smlm.



lately tidak byk yg mahu diceritakan. secara peribadinya aku LATELY *since blom bekerja* suka tgk handsome guy di kaca tv. wakakaka siapakah mereka?






Richard Kevin - indonesian actor.

tall, fair skin,muka ayu-ayu jambu skit but still ok :P








Edmund Chen - singaporean actor.

macho i think. looks masculine.romantic person :D






Lee Hom

- cute cute one ever after. tall, fair & smooth & healthy skin, gud in music, can plays piano very well. i like aku rili interested with those who can play instruments :)




Danial Kamal - 8TV field trip USA.
sgt hebat orgnya.tall guy. gud in sports, photography, cooking n many more. also very gud in making my heart melts. ehemm ehemm :P





aku suka guy yg tinggiiiiiii,

xkurus must be bigger than me,

xdpt chinese tp chinese look pon ok mata sepet also can,

active in sport sgt tertarik tgk guy bersukan,

gud in academic also if can gud in many things lagik bagos,

die mestilah melebihi aku dr suma aspek yg sepatutnya

.
.
.
.
.
.
.
.

ciri-ciri diatas??? seperti sgt memilih. kata org, ape yg kt nak tu klu memilih sgt.. nnt dpt yg bertentangan. sedarlah diri yg tidak seberapa ini. wakakaka :P


naseb baik aku jenis sedar diri. hargai aje apa yg aku ada skrg.

xpyh memilih ok!! hihi ;)

act, klu da syg tu lantak la dia mcmn pon.

slagi boleh btahan then terima ajela.


kamu...

lelabu lebiu




nk yg bwh nih leh x?? ehehehe :P

2 comments:

Nadia Nazifah said...

ahahahha macam-macam cita rasa. tp da ada orang tersayang. tak ada ciri-ciri di atas pun tetap sayang kan. heee XD

Nadiela said...

ade la jgk ciri2 tu. wahahaha :P
tp syg pon bkn sbb ciri2 tu.
nk syg sum1 xperlu sebab pon. :)