Wednesday, June 3, 2009

...birthday celebration...

semalam we all (aku, syura n xaem) went to LCP lps keje. ambik jam n zaki jap. oh ye.. smlm aku ternampak 'kamu' tgh makan kat geng's corner bersama rakan2. sempat melihat selama lebih kurang 3saat walaupon hanya nmpk blkg je. malas aku mahu mengaco. ok,stop di situ. nnt cdey lak.


then gerak ke giant. smntra tggu si jam, syura n zaki mmbeli dlm giant, aku n xaem meneruskn misi membeli kek. hehe so, nikmatilah momen d bwh:





























HAPPY 28th BIRTHDAY JAM!!!!


:D



p/s: sori xsmpt nk karang lebeyy2.. aku suda ngantok yg teramat. huhu

4 comments:

semy said...

hai
nad
diela
iela
la

wah uncle jam sudey 28th...golden age..hihi ampon jam

Nadiela said...

hai
nor
azmi
semy
mee

jam suda angka 28. melebihi sistem24jam suda. harus segera berkahwin. :P

Encik M said...

ahahaha...nape dak2 laskopek len xde..ropi ke..muiz ke..juan ke..ko xajak die eh?

Nadiela said...

ahahaha dey..keputusan las menet maa.. xsempat pon nk ngajak. :P