Sunday, November 15, 2009

12212012

semalam baru tgk 2012. xfeel sgt sbb sistem audio yg kureng menyengat mungkin. ditambah dgn kepala org depan yg tinggi.. haish...

citer tu best la jugak.lebih best if tgk yg 3D. dok plak tmpt tengah2.. *tu la gedik sgt nk dok blkg skali.padan muke*.

citer gunung berapi meletus, giant tsunami, earthquake, habes laa suma tenggelam, mati habeh. sape nak naik kapal yg ala2 bahtera nabi Nuh dlm citer tu kn bayar 1billion euro untuk satu tiket. gile mahal. sah2 la billionaire n politician terhebat je bley naik kan. org kebanyakkan nih jgn harap ler. spesis binatang serba sepasang sume kn angkut masuk dlm kapal tu. kapal tu ade 3 bijik sume nye. padan muke si Yuri tu. nyampah i tgk anak2 die yg gemok tu. Yuri last skali mati jgk. si pompuan simpanan die *yg xde la simpan sgt pon* plak yg dpt curi2 nek kapal tu.tp mati lemas jgk akhirnya. anjing die selamat plak. Gordon mati. huhu *tingat scene kaki kn mesin escalator dlm final D.seriau i*

korang tgk la sendiri mcmn mat saleh bt citer pasal kiamat nih.

haa...time part credits tu, rupanya jejaka yg bisa buat aku kagum or feel yg nyanyi lagu tu.. ahaha saper?? of coz le ADAM LAMBERT!!! *ok.aku mmg agak fanatik-tak-fanatik-sangat sama adam lambert nih* ngehh :P

feel beb..klu bab2 adam lambert nih. even mamat sebelah aku kt opis naik nyampah tgk aku excited terlebih tiap2 kali ade org bukak lagu si Adam Lambert nih. peduli ape aku die tu gay ke ape..klu gay pon xde kn mengena dgn aku. xkan la sbb gay aku xleh dgr lagu die kot. da la power suara mat saleh nih :P


TIME FOR MIRACLES by Adam ku sayang~~~






seorang penonton


seorang lagik penonton



No comments: