Sunday, November 15, 2009

kepada seseorang...


ari nih Nov 15th. 1986 yg dulu lahirnya la sorg budak pompuan kt penang... hospital apa aku pon tatau.
tot-tet-tot-tet la nih dah besaq dah. skolah menengah mengaji skali. form 5 dok satu kelaih.dok dpn aku ja budak nih. tp xckp sgt.aku kan xbergaul dgn org sgt time skolah. jakun pon ada skit2. hihi

masa aku masuk utem...tgh2 dlm paksaan kn bersenam kot pagi tu, aku nmpk sorg budak nih.. mcm kenai. aku pon tegoq. budak tu buat muka pelik ja tgk aku. *ok..ok..aku da gemok gila compared dgn zmn form5 ok.puas ati??* tot-tet-tot-tet dia kenai aku lg. haha

mai sem 6 or zmn dok bizi PSM, budak nih masuk umah aku or lebih spesifik lagi bilik aku menggantikan nora yg stay asrama blk. maka bertambah la satu lg status : roomate. tot-tet-tot-tet bdk ni la yg aku slalu dok jolok2 katil dia *aku katil bwh-dia katil atas* b4 nk tidoq. saja mengacau. boring2 p kedai dpn masjid..lepak2..mmg port bdk umah aku melepak smpai 2-3 pagi kdg2. aku rasa org tu pon dah tau mmg kami nih klu gelak mmg mak aihhhhhhh... *siyes rindu time tu*

tot-tet-tot-tet dah hbs study..time dok tnm anggur kt umah tu dok kontek budak ni ja la. kdg2 kuar skali. p umah watib. budak nih suka makan. obses gak kot dgn makanan. tp xdak la obses tahap cipan. tp dia comei wo0o0o...  budak nih suka sgt-amat-sungguh kata dia gemok. hang xdak gemok mana aih. chubby skit ja. sedap pelok apa. kuruih sgt nnt tercucuk tulang pulak. :P

tot-tet-tot-tet taraaaa!!! *entah apa2 aku nih.jln cerita xbes lgsg aku karang.nih tanda aku ngantok r nih :P *

HEPI BESDAY

Uih
@
Jahhh
@
Fairuz
@
mama Uih
@
Tazzy




(^_^)

p/s: tot-tet-tot-tet : maknanya panjang sgt cerita tp malaih nk karang.

No comments: