Sunday, October 18, 2009

kan da cakap...

weken ini.. 16-18oct. aku isytiharkan sebagai weken yg busan sepanjang aku dok sini.
siyes bosan. mati kutu dibuatnya. option yg leh dibuat :

1. blogging
- kn ade mood baru leh. satu blog je update. 2 lagik terabai smpai da bersawang.
*nanti2 la update, mood nk bt urusan kawen blom ade* haish








2. kaco enche J
- da kaco..sampai dia naik malas nk lyn.
*org tgh bercuti aku g kaco lak*







3. ym
- xde sape sgt pon yg leh nk chat time2 cuti gini. yg menghiburkan ati x online. lgpon xde modal nk borak ape.

4. bt keje umah
- pon aku da buat. basuh baju, cuci dapo, cuci toilet, sapu sampah, tanggalkan bear dr wrapper
*giler mencabar nk tanggalkan bear dr jambangan ala-ala bunga yg aku dpt masa konvo. da mcm kn sula aku tgk bontot bear tu.kecian*. oh ye, part lipat baju tu i liat skit. esok2 la. xde mood nk iron baju.





5. cuci kipas
- air ionizer yg xsmpai sebulan di beli hasil cadangan abang tersayang da berhabuk sikit aku tgk. ambik screwdriver nk stat nk bukak natang tu. last2 skali surender. xdpt nk bukak
*aku rasa org yg cipta tu agak bongek. sbb susah nk pisahkan part itu.siap bergam-gam lagik.*




aku gigihkan diri jgk nk cuci habuk tu. gn berus keyboard. tapi hampa. pon xmuat jgk berus yg sehalus2nya tu. ok. kali ni btol2 surender. pasang balik semua skru tu. haish


bubye~~~



No comments: