Wednesday, May 13, 2009

...12th day...

Tidak tahu mahu mengarut apa sejak akhir2 ini.Smlm bertambah koleksi di tangan.Terkena oven panas secara tidak sengaja. tidak tahu lgkh apa perlu di ambil. makanya biarkan saja kulit meng-gelembung. suda lama baru sedar sepatutnya ku letak di bawah aliran air. Akibatnya spnjg malam menahan pedih.


Smsa mengemas bilik laki bujang-abg aku-xreti nk kms sndirik, tertengok mrs rabbit. Haish mengamuk lgik ler tu. Hbs mknn tertumpah. Menjadi tugas aku le klu dah penjaga dia g keje.


Apakah menu si rabbit ari ini? Hurmmm… tatau mn abg aku ltk mknn dia. Bg kobis cine je la. Ngengade rabbit nih. Abg aku slalu bising. Sbb mak aku dok ajar rabbit tu mkn sayur-bkn dedak. errr..dedak ke eh??ntah ape name ntah. Asal g tesco je sayur rabbit lebih byk dibeli dr sayur manusia kt umah mkn. Ngengade lak tu brokoli-carrot-bayam-kobis. Ape2 je la. Rabbit pon makhluk tuhan jugak. Nk jg rs nikmat makanan lain.


Sebaik aje melangkah smpai ke tempat-kurungan-mrs rabbit-anak pinak rabbit… si pembawa chikugunya pon teros la attack aku. Cis bedebah btol. Asal aku kuar je gigit aku. Org lain kuar umah xnk plak gigit. So, 5 di tgn kiri,7 di kaki kiri, 6 di kaki kanan, 1 di tgn kanan selama 5minit aku di luar. Total??lu kire la sndirik klu rajin.


Wahhh!!! Anak rabbit suda beso. Bebulu pon sudah lebat tumbuh. Aku suda tidak berani mahu pegang lgik. Mata suda celik. Sebijik genetic mak die. bulu Putih-mate merah. As always yg sekor tu la yg aktif terlebih. 2 lagik mandom aje. Tido je keje. Menyusu pon malaih. sebab tu badan kecik skit.


Lucu lak tgk. Sekor nih asal menyusu je smpai tergolek2-terkangkang2 bwh bdn mak die. Sekor nih jgk la yg time tido pon kaki mengangkang di atas. Huhu anak2 rabbitku.. 12 ari je da beso. Progress dpn mata aku. I luv u all la bunnies.

To mrs rabbit yg beranak-pinak.. HAPPY MOTHER’S DAY!!
To mrs rabbit lak.. tggu la abg aku blikan laki bru tok kau eh.nnt leh la jadik mak jgk!!


p/s: aku semakin gila & bz lately. Kepada sesape yg ade keje kosong di area bndr sunway ke, PJ ke or area2 berdekatan dialukan2 untuk inform aku. Klu leh y berkaitan dgn flash la. Web aku krg-cetek-pengetahuan lgik. :P








... pandangan belakang yg chumil.bontot yg gebu :P ...

...muke baru bgun tido...

...mukamu d hujung bontotku...

...telitikan dlm lingkungan bulatan merah...



Mari kite layankan aksi menyusu sekor rabbit…layannnnnnnn




No comments: