Saturday, May 16, 2009

...sayu berat ati yg teramat...



Sayu…
Sedih nk tinggalkan umah...
Bilik aku,fmly aku…
Anak2 rabbit yg membesar depan mata aku.
Huhu


Berat ati nk pergi..
Serius!!
Sampai da jatuh sakit
Badan pun susut skit..
Tapi aku harus pegi jgk..
Mencuba nasib di sana..


Plan aku bln dpn..
Tp ada sebab tertentu harus bertolak awal 2mggu..
Tidak dpt bertemu dgn kakak aku yg blk cuti skolah nih..
Xdpt ikot mkck aku beli kain untuk raya nnti..
Xde lagik baking2 dah..
Kegiatan harian yg wajib iaitu internet at least 4x sehari akn terganggu..
Huhu L


Sedih..
Setiap mlm ditemani air mata…
Uwaaa!!!
Mak!!!!
Rasa nk teruskan tanam anggur kt umah smpai konvo nnt je.
Rasa xmo peduli da bnda lain.


Hmm…
Sabo.
Kuatkan diri.
U can do it!!


Doakan sume nye bjalan lancar.
Anak2 rabbitku..
Nnt bila aku da blk, msti da beso kan.
Ntah2 mrs rabbit da ade cucu da nnt.
I’m gonna miss u all.

Pit..
Aku tau ang saja ja ckp dunia ni akan aman bila aku dah xdak.
Sbnrnya nnt nk kt nnr akn rindu aku..
Nnt ang blk keja ang da xleh nk bukak pintu bilik aku n acah aku lgik dah.
Xdak org dah nk gelakkn bulu kaki ang nnt, acah2 cucuk mata ang..
Uwaaa!!!


Mak..
Nnt org xleh tlg bt kek n creampuff yg kwn mak order tu.
Nnt mak da xleh bwk hasil baking org p keja lgik dah.
Tp nnt posa org blk bt kuih raya eh..
Mak xpyh beli la tahun nih.
Mak..
Org syg mak..
Nnt org da xleh nk landing kt mak lagik dah tgk tv sm2..
Huhu
Makkk!!!!!!!
(T_T)


Ayah…
Org xbyk ckp sgt dgn ayah..
Tp org syg ayah..
P mana2 pon ayah jadik driver…
Nk p nih pon ayah sggup ambik cuti,even kn attend mesyuarat sn sini.
Huhu
Thanx ayah.
Sori org byk bt salah or moody slama nih.


Kak cik..
Even ang xtunjuk kt ang syg kt aku scra direct..
Aku tau ang care sgt psl aku..
Thanx for all that.
Aku appreciate sgt even aku xtnjuk.


Last but not least..
I LOVE U ALL!!
(T_T)




1 comment:

ViNN said...

ye2..time kaseh..terharu aku...