Friday, May 8, 2009

...happy mother's day...


Mak..
Anakmu nih xkaya…
Nak bagi hadiah pun duit takdak…
Terimalah sebijik carrot cake nih.
Walaupon kos nih 100% guna duit mak.



Ekceli mak aku tatau pon kek nih tok dia.
Aku pon xterpikiaq kek mother’s day.
Andaikan ini hanyalah another projek cuba2 aku.
Masa deco tu tetiba tangan p tulih
“Happy mother’s day”

Sebangunnya mak aku dr beradu (keje malam kan)
Terus menuju ke arah aku yg tgh terhegeh2 dok cucuk colourful sugar tu.

Tiba-tiba mak aku merenyih (tersengih sipu2 malu ala terharu). :P
Baru aku perasan.
Dia da perasan la word atas tu.
Aku??
Jns xtnjuk perasaan beb.
So cover la dgn apa2 ayat yg berkenaan.
Malu lak rasa nk express penghargaan sbb xpenah2 dr kecik dok buat bnda mcm nih.
Or lebih tepat lagik tiada budaya sambutan @ mengexpresskn or sm mksud dgnnya.


Sekian.
Wassalam.






Hepi mother’s day

MAK

4 comments:

terrarosa said...

saya terhidu entri Hari Ibu disini. Jom ke blog saya , anda bakal memenangi barang baik di sana.
Serius.

BalkisMR said...

nape tulisan putih.. tp boleh di bace secara rahsia.

Nadiela said...

tulisan putih sbb mls gila nk adun kale creamcheese tu. malas mau kerat paper tok buat piping bag, mls nk guna nozel byk2.

hehe :P


dilanda sindrom kemalasan yg melampau time tu

ViNN said...

ko mmg wat kek pon tadek perasaan..cett..