Friday, April 17, 2009

...bila kebosanan sering melanda...


Masuk dapo lagik. Sebab?? Busannnnnn sgt smlm. Ptg search resipi. Mlm b4 mak balik dr keje, try buat creampuff. Tetibe teringin nk makan. Buat aje la. Tambahkan experience. B4 dis pon xpenah buat pon.


Untuk mengelakkan risiko hasil yg xsedap, so bt half adunan jer. Dpt la 12 bijik. Smpat makan 2 bijik je. Simpan 5bijik untuk pagi nih. Dgn harapan bangun pagi leh breakfast creampuff. Skali tgk cake caddy tu da KOSONG!!! Huhu kempunan. Xpe, lain kali buat lagik.


Hehe, aku baru create baby blog aku. ade something. a new start for me. Yahuu (^_^)





4 comments:

mama fateh said...

nad, aku mahu creampuff ni!
kecur air liur tgk tau..
peberet aku nih.
nnt nk dtg kl bwk utk aku ok? :)

Nadiela said...

wahahaha farah...

aku xbrni janji ler. aku rase creampuff sedap mase baru2 masak je kot.

xpe2, ko dtg sp nnt aku buatkn tok ko eh. (^_^)

mama fateh said...

hoho..ntah bile la aku nk sampai sp.nnt ko kawen la kot.takkan ko nak buat creampuff utk aku time wedding ko kottt..syg benor kt aku kalau mcm tu..ahahaha

Nadiela said...

farah : haha aku dah bt kajian weh. creampuff nih xthn lame. best serve ms baru kuar dr oven n then pipekan vanilla cream yg sejok dlm dia than taburkn dgn gula icing di atas. nyummy.

klu sempat, knduri kawen nnt aku buat.kalu sempat la. xpon bile aku g kl, umah ko ade oven n sume peralatan, aku g buat kt umah ko. bley?? hhehehe (^_^)