Wednesday, April 8, 2009

...hari menjadi model...





N25 bukit selambau... smlm da mengundi. aku xmgundi la kan. and rasanya suma org da tau keputusan die. tmpt aku PKR mng. pape je la. aku dasar berkecuali. xbrminat in politik ini :D aku ckp kt mkck aku aku xmo mngundi seumur hidop. mkck aku kt 'xpyh jd warga msia la.xbtgggjwb lgsg' uhukk. terkedu sipu2 seketika




well, smlm mmg penat siot. selama nih dok bermalas-malasan di rumah. tetibe smlm dr 6pg- 7.30 ptg dok la terperap dlm bilik ngundi tu. awal2 lagik mmg xputos2 org yg dtg. after 2 jam da ok skit. turn aku lak me-teriak-an nama pengundi2 veteran itu. ahh mmg menguji kekuatan vokal aku. :P




burink2 aku akan curi2 ushar abg polis kt luar tu even bapak aku ade kat dpn. kdg2 bertembung mata lagik tu. ahaha :P suke plak tgk 2 org jejaka tu. msti gagah kan. wahh nad oi!! sudah!! sudah!! stop stkat sini citer abg polis. nama dia joeadven. tatau la bgsa apa. tp nmpk mcm melayu je muka. eh citer lagik lak. waduhh.. ampunnn kamuuu... sy syg kmu sorg je. :P




smpai kol 5, proses kira undi mula dah. Tepat kol 5 guruh da berdetum kuat gila.hjn lebat. Apakah petanda itu?? Ah lantak lah. Neway, aku terpaksa mnjadi model lak bjalan dr hjg bilik ke hjg bilik. Ulang-alik smpai 100++ kali rasaanya. smpai skt pinggang aku. calon smpai 15org. ambek kau! pening da kpla aku. Suara pon da xbrape nk ade.



Smlm aku tmpg org x brpa nk dikenali untuk blk umah. Bapak aku tpksa pegi hntr peti undi. Hjn da la lbt sgt2. hbs basah baju aku. Dgn tgn kiri pgg botol air, tgg kanan pgg stationary extra, ketiak kanan kepit handbag. Blk je smlm, suh akak n mkck aku ambik kt bus stop dpn IPD. Gila seyh. Gelap gelita SP yg slama nih cerah je mlm2. disebabkan poster sana-sini, ms nk cross jalan tu payung mkck aku tersangkut dkt poster. ahahaha lampu jln xpasang ke? Xde karan ke? Krjn baru da cut xmo gn lmpu jln da ke? Hahaha ntah pape otak aku nih.



Neway lagik, aku xsabar tggu duit masuk..wohaaa!!! hrp2 cpt2 la masuk yer. Suda tidak sabar mahu pgg duit itu. mahu register baking class lagik :D






...2 days b4.poster xbyk sgt coz nih bkn hot spot sgt...


...hujan suda...








...SP sesudah plhnry tamat 7.45mlm.kt tmpt nih ade lg lampu jln.kt area lagenda heights da xde...



...sgt rushing smpai lekat gmbr pon da senget...



No comments: