Thursday, April 30, 2009

...newborn rabbit...



Yehaaaaa!!!
Masa mak aku nak bg mkn mr & mrs rabbit ptg td. Dalam kol 6 lbh. Tetiba mak aku mntk paper kt aku. Ingtkn nk buat apa. Rupa2nya mrs rabbit da beranak. Baru brnk…

Kuikuikui.. ku sangka jantan rupa2nya betina. Patut la masa abg aku lepas dr sangkar mr rabbit ( errrr..mrs rabbit no.2)dok korek lubang bwh keta ku. Nak beranak rupanya.

So jadik lak mrs rabbit yg putih itu ‘ibu’ kpda 3 ekor rabbit yg pink xdak bulu-mata xcelik-mcm bab1 skali tgk-bdn masih berdarah-geli geleman.

Tp aku xrasa dia akn selamat. Nnt ada la tu yg mati. Xsuma survive rasanya. Aku cukop grm dgn mrs rabbit no1. suka btol pijak babies itu. Kan aku da psg divider. Ambik ang. Berpisah sat dgn madu ang. :P

...pink kaler.geli...





...tarra!!!family of 5...



4 comments:

Anonymous said...

omg!
aku hope cepatlah rabbit tu membesar.
terasa geli plak aku tengok masa dia baby..

Nadiela said...

hehehe hope survive la sebanyak mungkin. takot mampuih ja. almaklum la,makhluk penyerang belambak. :)

ain jadik mkck pg td. betmbh anak menakan dia. aku lak jdik mkck kt anak rabbit ptg td. hahaha :P

sif said...

amboi..ingt babi td..haha
dasat r..arnab ko..gatal..
cam hg!haha

Nadiela said...

ujie:ekceli tu abg aku punya la.rabbit tu xbt pojek pon weh. ms abg aku bli tu tgh bunting rupanya. hehe

mcm babi kan. biasa la baru2 lagik. da byk progress dah ari nih. suda tumbuh bulu n da pandai merangkak2.

aku gatai?? haha zmn dah berubah. :P