Monday, April 6, 2009

...moment wif Danau...



tetibe tingat kt warga Danau.
search blk gmbr yg da berkurun nk upload tp x ter upload.. hehe



...org kuat Danau...
...kecuali pompuans di bwh-tgh skali...


apa khabar mereka di sana?
well.. Danau akan berpindah ke opis baru dis month.

berlokasi di TU...

Nordin group & Puan Adillah nye opis pon bpndh ke situ.

masih dlm proses memindahkan barang khabarnya.

nex month sorg staff pompuan bakal menjadi tunangan org.

budak yg tgh intern skrg lak bakal hbs 15 mei nnt.


teringat zamanku sdg LI.
rasa sprti mahu mbetolkn semula kualiti kerja smsa disana.
sesungguhnya aku bdk yg perlu byk bljr.
aku seharusnya x fokus kpda flash semata2.
kan da nyesal xreti bt web.
ambik kau.nyesal pon xguna dah.

*sigh*


...senja di bangunan merah...
org kata x elok tgkp gmbr time maghrib. seb bek xde pape yg xbkenaan dlm gmbr tu. :)


...3 budak slalu bwk bekal g keje...
...aku dgn muka berkilat.klu rajen try kire brape jalur ade kt lengan aku...
ni baru pns kt dunia. kt 'sana' nnt rentung kn bakar.


...interns 08...bersama model pose di tgh...


...member rempitku...

teringat saat merempit menggunakan motor ajiem. err motobot.. :P









rindu la zmn itu. huhu (T_T)




...pic edited by ajiem...






7 comments:

Anonymous said...

boley tak kalu ak cakap, aku windu melaka dan rakan2. oh..

Anonymous said...

oh tidak....aku tersenyum sendirian tatkala mengenangkan memori indah ini...hihi

Nadiela said...

uih : boley2. aku jua rndu mlka n rakan2. (T_T)

fieza : jgn senyum sorg2. meh snyum dgn aku meh. :) rs nk putar blk je masa. nk bljr bt web kt danau. huhu

Ahmad Zaharim said...

Nad, Fiza,

Saya masih hutang 'nota perpisahan' batch awak dengan Danau dalam blog saya. Saya masih akan buat.

Saya baru pindah ofis baru. Jemput datang opening on 28 April 2009. Network and internet masih tak berfungsi.

Regards,

DrZ

Nadiela said...

hallu Dr... :D

baru teringat bila Dr ckp nota perpisahan tu. hehe sy n fiza akn tggu Dr bt nt. :P

28hb sy xdpt dtg. insyallah nnt2 bila sy pegi mlka nnt sy singgah situ. nak tgk opis baru Danau. mesti bestttt... (^_^)

Ahmad Zaharim said...

ok no prob. datanglah bila-bila pintu sentiasa terbuka. elok bagi tau awal-awal bolehlah pi beli cucor kodok dulu!

yes saya akan buat nota tu tak lama lagi. nak siapkan surat fiza dulu!

saya memang suka gambar-gambar outing Melaka River cruise ni.

Nadiela said...

ahahaha Dr nih, tau la kami suka bwk cucur g opis. dah kena cop cucur da dgn Dr. hahaha :P

surat fiza??

bes Dr jalan2 rmai2 nih. sy n fieza rindu gila zaman2 itu. huhu (T_T)