Sunday, February 1, 2009

...excited state...

pagi tadi, seawal yang x awal sgt iaitu pada jam 11 pagi, aku dan mak aku berangkat menaiki kenderaan untuk pergi ke Sayang.. Sayang or SP Aroma Bakey Mart nih jual alat2 untuk buat kek, roti n peralatan2 baking nih la. tujuan aku g sana adalah untuk mendaftarkan diri ke kelas membuat kek.

KELAS MEMBUAT KEK
Kek cawan Premium dengan Aising Gula
  1. aising gula
  2. Pes gula (untuk buat bunga dan itik)
  3. Aising Colour Flow (untuk buat bentuk kartun seperti mickey mouse, clowns dan simpsons -aising keras)
  4. Krim mentega
  5. Resipi kek cawan dan pelbagai

Dipersembahkan oleh : Chef Alex Goh

Tarikh : 21.02.2009 (Sabtu)

Masa : 2.00pm- 5.00 pm

Yuran : RM 75 seorang

eksaited nyer aku nk pegi... seb baik 21 hb. klu lewat lgik dr tu mmg aku xdpt pegi ler jawabnya. wokey, jmpe lagik di next entry. tata :)

1 comment:

Anonymous said...

Wah..nnt blh la ko buatkn ak kek yg best2 ek..huhu