Tuesday, February 10, 2009

...mengembangkan minat...

seperti yg sesetengah org tahu, aku suka baking. semalam aku bt choc chip cupcake.tapi aku xmendecoratekan cupcake tu. atas sebab mak aku cakap "xpyh la. manis sgt nnt. kt ja nk mkn pon.xpyh la dok hias2." aiseh.. terbantut aku nk bt frosting cream tu. bhn2 suma da prepare da. then aku troskan aje mix bhn2 cake. kali nih aku gn butter, coco powder ngan milk&choc chip. dan hasilnyaaaaa....


chop chip cupcake yg sgt sedap penah aku bt..haha rs mcm nk ngapp suma je. tp sbb msh dlm progrm diet, so limitkn pmknn. pg ni aku bgun tgk da nk hbs da cupcake ku... kakak aku bwk g opis die skit.. (ehehe aku tau la ang mmg teringin sgt nk mkn..tp bt2 jual mhl lak bila aku offer xnk :P )


next time if nk jmpe uih mebi aku akn buat lgik cupcake nih. bt masa skrg paper cup aku da habes daa.. aku g kls kek nnt aku bli lain stok. plan nex month nk bt kek besday lak. bln nih bz sket dgn dgn family vacation 22-28 feb. bln nih besday mak,kak cik,amar n ayie. klu leh nk try bt fondant cake, tp xckop ilmu la plak. hope nnt design untuk kek itu menjadi elok.. hehehe


untuk sape2 yang sambut birthday dis February.. i'm wishing u all a very hepi birthday n may success always b with u. :)


aku mls nk ambik gmbr, so x enclosekn gmbr dlm blog aku lately. sorry sbb blog aku yg mmbusankn. til then, tata :)

2 comments:

Anonymous said...

more cupcakes pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
and choco fudge.nyamee..
lebiu nad..mwahs.

Anonymous said...

ahahaha akan diusahakan... sabaq2.. bagi aku tuntut ilmu bg lebih skit. :P