Monday, February 2, 2009

...hari ceria bersama teman tidurku...

smlm si 'dia' ym aku.. ajak kuar sok. meneman si 'dia' ke tempat servis keta sambil hangout jap.. pagi nih akan da plan nk buat cupcake.. juga untuk diberikan sedikit buat si 'dia'. seawal 9.40 pagi aku da stat buat. bz dgn tolong mak masak lagik..


disebabkan oven xmampu nk letak2 byk (mls nk gn oven besar yg satu lagik) sbb aku gn oven kecik. so aku terpaksa la bakar beround-round la jugak. disebabkan xsmpat jugak la aku hold dulu setengah lagik adunan tu n xhias pon cupcake tu.


aku tgh kalut2 kemas rumah then da 1.20. hantar mak aku g keje lps tu smpai umah n bungkuskan cupcake tok si 'dia'. tetiba bapak aku balik. hanya labih kurang 2 minit lagik je si 'dia' akan smpai untuk menjemput aku. adoi!!! nape bapak balik lak? aku da g hntr mak g keje da pon. then si 'dia' sampai depan gate aku. disebabkan kunci umah tinggal satu jer, then bapak aku trpaksa la balik terus ke opis tanpa lunch dulu. sori bapak, org nk kuar.try kol bapak x angkat.


aku pon terus menuju ke kereta putih itu smbil membawa 8bijik cupcake yg x dihias. bapak aku tersenyum je la tgk aku dgn si 'dia' bersedia untuk berangkat. then kami terus menuju ke destinasi. agak membosankan tunggu kt tempat servis tu. masing2 da ngantuk. huarghhh!!!


da setel pastu menuju ke destinasi seterusnya. sejak dr tmpt servis lgik si 'dia' asyik lapo..lapo..lambatnya..lapo da nih..lps nih kt g KFC nk?? aku orait ajer. hehe mcm tau2 je mmg da lm nk g sane. :P


sembang2, broadband skit2, cita prob masing2, isu cinta semasa msyrkat keliling, g belek2 majalah jap. then si 'dia' pon hntar aku balik. mata da merah da thn ngantuk.. cabaran tol kuar diwaktu petang kat SP nih. panas siot. bikin lgik ngantok. pape pon had gr8 time wif u 2day la even terganggu dgn rs ngtok n lali nih. hehe sori k. :P


thanx v much to si 'dia' dibawah :)



...fairuzara @ uih...

uih.. aku curik gambaq ang... :)

2 comments:

Anonymous said...

oh..buah dada ku umpama cupcake mu yang terlebeh di-ovenkan.ampun.

a piece of my daily life said...

haha aku terlebih sukatan masa letak dlm tu... akibatnya dia terlebih 'naik'...:P