Wednesday, February 11, 2009

...feedback...

sebentar td (11.30pm) emel aku suda direply oleh Puan Rani. aku emel dia sbb dia btapak di kedah. Changlun. even bkn di SP tapi kre orait lgik la.yang lain2 tu jauh sgt, so aku pon bertanya2 la puan Rani ni. die nih terer baking. n bisnes cupcake. yang best tu die ade bt kelas jugak untuk sape2 yang nak bljar buat kek nih. aku interested nk belajar. tambah lagik fondant yg setahu aku mmg mencabar nk bt tu. berikut adalah ape yg die reply kt emel aku.

W'salam akak buat kela kek kt chanlun kedah...
setakat ni akak buat kelas cuppies dan birthday cake dan insyaallah ada perancangan untuk kelas fondant cuppies..harga kelas cuppies rm130 tidak termasuk harga nozel dan piping bag, untuk birthday cake rm200 tapi kelas ni semua hands on bermula dari menimbang bahan hingga siap mendeko kek...apa2 inform akak ya sekiranya berminat...tqvm wassalam.

.:.Rani.:.


so, aku akan pertimbangkan samade nak pegi or x. ikut kelapangan n of coz poket aku. almaklum la tgh xde keje lagik nih kan. ari nih da nk masuk 11feb. tinggal 10ari je lagik aku akn bjmpa dgn chef Alex Goh. hmm... berdebar lak nk pegi. yg lain2 tu msti mkcik2. mst da pro skit dr aku kan. xpe..bdk baru nk bljar. x tahu ,kt bertanya. k,til then.. tata :)

No comments: